Πολιτική Ποιότητας

Η EVIO CONTROL δεσμεύεται για την αξιόπιστη παροχή υπηρεσιών σε πελάτες και την απόλυτη ικανοποίηση τους, μέσα από ένα οργανωτικό περιβάλλον που στοχεύει στη συνεχή βελτίωση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας της. Η εταιρεία αντιμετωπίζει όλους τους πελάτες της με την ίδια λογική, θεωρώντας ότι όλοι έχουν υψηλές απαιτήσεις ποιότητας που πρέπει να ικανοποιούνται.

Στo πλαίσιo της Πολιτικής Ποιότητας, η Διοίκηση καθορίζει συγκεκριμένους βασικούς στόχους ποιότητας που ανασκοπούνται κατά τακτά διαστήματα και που αποβλέπουν σε:

  • Βελτίωση της ποιότητας των προσφερόμενων προς τους πελάτες υπηρεσιών.
  • Βελτίωση της ταχύτητας εξυπηρέτησης των πελατών.
  • Μείωση των προβλημάτων.
  • Μείωση των παραπόνων πελατών και βελτίωση της ικανοποίησής τους.
  • Επιβεβαίωση ότι οι διεργασίες της εταιρείας λειτουργούν αποτελεσματικά.

Για την υλοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας, η εταιρεία λειτουργεί με τις παρακάτω αρχές:

  • Κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της εργασίας του.
  • Όλοι οι εργαζόμενοι είναι πλήρως ενημερωμένοι για την πολιτική της εταιρείας, το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρείας και φροντίζουν για την εφαρμογή του, υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση της Διοίκησης.
  • Η Εταιρεία παρέχει όλα τα απαιτούμενα μέσα (εξοπλισμό, υλικά, εκπαίδευση) για την επίτευξη των στόχων ποιότητας.
  • Όλες οι ενέργειες, που είναι δυνατόν να επηρεάσουν την ποιότητα, προγραμματίζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τις θεσμοθετημένες Διαδικασίες που έχουν αναπτυχθεί με βάση την κατά διεργασία προσέγγιση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
  • Όλα τα στοιχεία ελέγχων αναλύονται και χρησιμοποιούνται στo πλαίσιo μίας συνεχούς προσπάθειας βελτίωσης της εταιρείας.
Scroll to Top