Σας ενημερώνουμε ότι από την 01.10.2025 αλλάζει ο τρόπος πληρωμής των υπηρεσιών μας.
Στο εξής, η αποστολή της έκθεσης ή του πιστοποιητικού ελέγχου θα πραγματοποιείται μόνο μετά την εξόφληση του κόστους επιθεώρησης. Παρακαλούμε να ενημερώνετε σχετικά και τους διαχειριστές των οικοδομών.
Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:
- Με κατάθεση στους τραπεζικούς μας λογαριασμούς (αναφέρονται παρακάτω).
- Με μετρητά την ημέρα του ελέγχου.
Σημείωση: Η ανωτέρω διαδικασία δεν ισχύει για τα γραφεία είσπραξης κοινοχρήστων, τα οποία ακολουθούν το εκάστοτε πρόγραμμα αποπληρωμής των οφειλών των οικοδομών.
Τραπεζικοί λογαριασμοί:
- EUROBANK: GR9002603880000230200385757
- ALPHA BANK: GR2501407310731002002003100
- ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR1601722660005266100602821
Επιπλέον διευκρινίσεις:
- Για τυχόν δικά σας υπόλοιπα, παρακαλούμε για την εξόφλησή τους έως 31/10/2025. Μετά την ημερομηνία αυτή, για ανεξόφλητα υπόλοιπα δεν θα εκδίδονται πιστοποιητικά ή εκθέσεις.
- Η αναζήτηση φακέλου σε τεχνικές υπηρεσίες ή σε Δήμο θα χρεώνεται στο εξής με 25€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία.