ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ – ΕΞΟΦΛΗΣΗΣ ΕΛΕΓΧΩΝ

Σας ενημερώνουμε ότι από την 01.10.2025 αλλάζει ο τρόπος πληρωμής των υπηρεσιών μας.

Στο εξής, η αποστολή της έκθεσης ή του πιστοποιητικού ελέγχου θα πραγματοποιείται μόνο μετά την εξόφληση του κόστους επιθεώρησης. Παρακαλούμε να ενημερώνετε σχετικά και τους διαχειριστές των οικοδομών.

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

  • Με κατάθεση στους τραπεζικούς μας λογαριασμούς (αναφέρονται παρακάτω).
  • Με μετρητά την ημέρα του ελέγχου.

Σημείωση: Η ανωτέρω διαδικασία δεν ισχύει για τα γραφεία είσπραξης κοινοχρήστων, τα οποία ακολουθούν το εκάστοτε πρόγραμμα αποπληρωμής των οφειλών των οικοδομών.

Τραπεζικοί λογαριασμοί:

  • EUROBANK: GR9002603880000230200385757
  • ALPHA BANK: GR2501407310731002002003100
  • ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR1601722660005266100602821

Επιπλέον διευκρινίσεις:

  • Για τυχόν δικά σας υπόλοιπα, παρακαλούμε για την εξόφλησή τους έως 31/10/2025. Μετά την ημερομηνία αυτή, για ανεξόφλητα υπόλοιπα δεν θα εκδίδονται πιστοποιητικά ή εκθέσεις.
  • Η αναζήτηση φακέλου σε τεχνικές υπηρεσίες ή σε Δήμο θα χρεώνεται στο εξής με 25€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία.

Share this post

Scroll to Top